domingo, 7 de agosto de 2016

ღSuiren Marikojiღ #2: Stuffed toys~♡ / ぬいぐるみ〜♡

Stuffed toys~♡

ぬいぐるみ〜♡

Good Evening, it's Suiren. Is everyone well? How's everyone's weekend? Today, I sang a lot, soon 4th generation will debut after all. What kind of song do you think 4th generation's debut song is going to be? (o^^o)
こんばんは、睡蓮です。皆さん、お元気ですか?皆さんの週末はどうですか?今日私いっぱい歌ってました、いよいよ4期生のデビューですから。4期生のデビュー曲どんな曲だと思いますか?(o^^o)

Is there a certain song you have taken a like to? I really like a song called "Hikaru Nara" by Goose House. Especially the lyrics and the instrumental, they are really good. I often sing it in the shower. Ah, I also like AAA's "NEXT STAGE". It's a really nice song you know~
最近はまってる曲とかありますか?私はGoose houseさんの「光るなら」という曲が好きになってしました。特に歌詞と器楽曲すごくいいです。よくシャワーに歌っています。ああ、あとAAAさんの「NEXT STAGE」もすきです。いい曲ですよ〜

Is everyone eating properly? To eat is very important. If you can, please each three times a day. The body also needs liquid, so please drink lots of water. And make sure so exercise as well. Well in life, there times when we are busy or there are circumstances, so to always do so is hard, but please take care. 
皆さん、ちゃんと食事をしてます?食べることは大事なんです。できれば、一日三回食べてください。体に必要飲み物、水をいっぱい飲んでください。そして、運動してくだいさいね。まぁ、時には忙しや色々の事情がありますから、いつもできるのは難しいけど、気おつけてください。

DO you have something that you are collecting? I am collecting stuffed toys. Is it too childish? But I love stuffed toys! I have a lot you know~ Is it bad if I show them of a litte... Oh, but still...
集まってるものとかありますか?私はぬいぐるみを集まってる。子供っぽいすぎるかな?でも私はぬいぐるみが好き!いっぱいあるますよ〜 ちょっと、見せびらくのはだめかしら…。ああ、でもやっぱり...。

The ladybug is Mimi, frog is Tom, white dog is Milk, blue dog is Sky, jacket bear is Rin, and the big bear is Ryuu. You know, the big bear is actually 165cm!!! He's very tall, right?ヮ(゚д゚)ォ!
てんとう虫はみみちゃん、カエルはトムくん、白犬はミルクくん、青い犬はスカイちゃん、ジャケット熊はりんくん、そして大きく熊は竜様。あのね、大きくまさんはね、なんと165cmです!背高いですね?ヮ(゚д゚)ォ!

Let's end things here today. How was my blog? Was it a bit too long? Well then everyone, it's time to part. Let's meet again tonight in our dreams
今日はここで終わりにしましょう。私のブログはどうでしか?ちょっと長すぎるかしら?では皆さん、お別れの時間です。今宵も夢でまた会いましょう♡

Suiren Marikoji
万里小路睡蓮

2 comentários:

  1. 睡蓮ー!!こんばんは!!
    元気だよ!!週末はいっぱい働いてるの・・・忙しい・・・
    4期生のデビュー楽しみにしてるよ!!
    最近はまってる曲はSISTARの「I like that」かな
    「光るなら」って良い曲だよね!!私も大好きだし、シャワーで歌う!!
    可愛いぬいぐるみ!! 私もいっぱい持ってる
    睡蓮のブログ好き!!こうやって日本語で書いてくれると嬉しい!
    どこで日本語覚えたの?

    ResponderEliminar
  2. ななさん、こんばんは。仕事は大切だけど、ちゃんと休んでくださいね。SISTARはいいグループです。私もKPOPが好きです。私のブログを楽しんでくれて、ありがとう!!祖母が仕事のために日本を住んでいる。その祖母の母が日本人です。祖母のおかげで、日本語を習ったんです。

    ResponderEliminar